14 nov 2015

L'è quell fłor la mea lum

Quan que siv trists, quan que g'hiv la convincion que negot el milłorarà, quan que vediv nomà el negre de la vita, regordiv-s que g'hiv nomà de cercar el fłor, el fłor luminós que 'l ve farà trovar la strada per la libertà. Ma fiv atencion perquè l'è mia fàcil. Quell fłor el se pœl scónder dintre d'ogni cosa. Ma el val la pena cercar-l. Perquè l'è quell fłor, la nosta lum.



L'è quell fłor la mea lum
que la da energia al mé cœr
e cłar al mé terror.
L'è quell fłor la mea ària
que la da pax ai mé polmon
e respir a la mea afa.
L'è quell fłor el mé sorríder
que 'l da sperança al mé lament
e legria ai mé penser.
L'è quell fłor el mé jœg,
quell devertiment a volte feliç
e a volte trist,
que l'è savorid de tante emocion,
tant diferente.
Forse trop.
L'è quell fłor la joia de víver
e l'è el sorrís de qui que t'ama
e que 'l sorrid nomà per ti.

© Michael Dallera


Traduzione in italiano:
È quel fiore la mia luce | che dà energia al mio cuore | e chiaro al mio terrore. | È quel fiore la mia aria | che dà pace ai miei polmoni | e respiro alla mia afa. | È quel fiore il mio sorriso | che dà speranza al mio lamento | ed allegria ai miei pensieri. | È quel fiore il mio gioco, | quel divertimento a volte felice | e a volte triste, | che è insaporito di tante emozioni, | tanto diverse. | Forse troppo. | È quel fiore la gioia di vivere | ed è il sorriso di chi ti ama | e che sorride solo per te.

Traducció al català:
És aquest flor la meva llum | que dóna energia al meu cor | i clar a la meva por. | És aquest flor la meva aire | que dóna pau als meu polmons | i respir al meu xafogor. | És aquest flor el meu somriure | que dóna esperança al meu lament | i alegria als meus pensaments. | És aquest flor el meu joc, | aquella diversió a vegades feliç | i a vegades trist, | que té el sabor de moltes emocions, | molt diferents. | Potser massa. | És aquest flor la felicitat de viure | i és el somriure de qui t'estima | i que somriu només per a tu.

Translation in english:
It's that flower my light | that gives energy to my heart | and light to my fear. | It's that flower my air | that gives peace to my lungs | and breadth to my sultriness. | It's that flower, my smile | that gives hope to my pains | and fun to my thoughts. | It's that flower my game | that fun, sometimes happy | and sometimes sad, | with the flavour of lots of feelings, | very different from each other. | Maybe too much. | It's that flower the joy of living | and it's the smile of who loves you | and who smile just for you.

Nessun commento:

Posta un commento